هرچی یاد میگیری باید یاد بدی

هرچی یاد میگیری باید یاد بدی

اینجا نوشتگاهیست برای منتشر کردن هرچیزی که یاد میگیرم
هرچی یاد میگیری باید یاد بدی

هرچی یاد میگیری باید یاد بدی

اینجا نوشتگاهیست برای منتشر کردن هرچیزی که یاد میگیرم

در ابتدای راه...

من فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر هستم. دارای تحصیلات تکمیلی . اهل مطالعه و علاقمند به دونستن خیلی چیزها هستم. خوندن و فکر کردن و بعد آگاه شدن از بزرگترین لذتهای زندگیمه، البته بعد از .....   زندگی با همسر موسیقی و فیلم هم دوست دارم.

مهمترین هدف من از ایجاد این نوشتگاه به احساس عذاب وجدانی برمیگرده که موقع خوندن سایتها بهم دست میده! شاید عجیبه ولی  این درست وقتی اتفاق میافته که بدنبال اطلاعات یا راه حل مسئله ای میگردم و براحتی تو یک گوشه دنیای مجازی پیداش میکنم. اونوقت با خودم فکر میکنم خب من چی بکارم تا دیگران برداشت کنن؟! این وبلاگ رو راه اندازی کردم تا اطلاعات مفیدی رو که گاهی ممکنه بدرد خیلی افراد بخوره، توش بگنجونم. حالا این بدرد خوری در دو زمینه کلی میتونه باشه:

1. در زمینه کاری گاهی به مشکلاتی بر میخورم که نهایتاً راه حلی براش پیدا میکنم و دوست دارم همین موضوع رو اینجا بگذارم تا دیگران هم یاد بگیرن. شاید گره از مشکلشون باز بشه.

2. گاهی سؤالاتی درباره بعضی موضوعات پیش میاد برام. میرم میخونم و اطلاعات بدست میارم. بعنوان مثال چرا جنگ بوسنی راه افتاد؟ درباره خیلی چیزها مثل تاریخ، روانشناسی، علوم اجتماعی، سیاست و ... اگه سؤالی بذهنم  برسه سعی میکنم جوابش روبدست بیارم و معلوماتم رو ارتقا بدم.

همیشه دوست داشتم اینها رو تو جایی ثبت کنم. هم برای خودم و هم دیگران. شاید این سؤالیه که خیلی کسان دیگر هم تو ذهنشون پیدا شده. دوست دارم معلوماتم بدرد کسی بخوره و چه بهتر که تو این دنیای مجازی بچرخه. پس قدم میذارم به این راهی که خود خواست...

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 14:00

موفق باشین

ممنون از لطفتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد